Vacature

Financieel Administratief Medewerker

Administratie
Elst – Headquarter, Provincie Gelderland
Ben jij een nauwkeurige en proactieve administratief medewerker met affiniteit voor financiën? Dan hebben wij een veelzijdige functie voor jou waarin je een belangrijke rol speelt in onze financiële administratie en kantoororganisatie.

Wat ga je doen?

  • Klantcontact
    Je neemt inkomende telefoontjes van klanten en collega’s aan en zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Daarnaast beheer je alle binnenkomende post en e-mail en beantwoordt je vragen van klanten en collega’s.
  • Bestellingen en kantoorbeheer
    Jij zorgt ervoor dat jij en je collega’s nooit misgrijpen. Je regelt alle kantoorartikelen en zorgt voor de juiste werkkleding.
  • Financiële administratie
    Je verwerkt betalingen, aanmaningen en mutaties. Je verzorgt de facturatie en je boekt facturen en mutaties in de juiste systemen. Waar nodig volg je openstaande posten op.
  • Archiveren
    Je verwerkt en archiveert administratieve documenten zorgvuldig.
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
    Je maakt nieuwe debiteuren aan en belt openstaande posten na. Je boekt inkomende facturen van leveranciers en je controleert de inkoopnummers.
  • Risicobeheersing
    Je signaleert betalingsproblemen en je handelt hier proactief op.

Wat breng je mee?

Omdat je verschillende taken gaat uitvoeren heb je een veelzijdig profiel. Je kan makkelijk schakelen tussen de vele rollen waar een beroep op wordt gedaan. Belangrijke vaardigheden en kwalificaties van jou zijn:

  • Een afgeronde mbo opleiding in financiële administratie of minimaal 2 tot 3 jaar ervaring
  • Kennis van en ervaring met o.a. Microsoft Office en SAP
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed (Duits en Engels zijn een pré)
  • Je bent klant gericht, accuraat en communicatief sterk
  • Je werkt zelfstandig, maar ook graag samen
  • Je woont in de omgeving van Elst (Gld)

Wat krijg je van ons?

  • Informele werksfeer
    We werken allemaal hard, maar er is echt voldoende ruimte en tijd om samen met collega’s bij te praten.
  • Een goed salaris
    Een salaris tussen €2.800,- en €3.800,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Een afwisselende functie
    Je hebt een divers takenpakket, waardoor er veel afwisseling in jouw functie zit.
  • Snel vast in dienst
    Een jaarcontract met als doel na 1 jaar een vast contract.

 

  • Persoonlijke ontwikkeling
    Wij hechten waarde aan jouw ontwikkeling, daarom staan wij positief tegen het volgen van trainingen en cursussen die en toegevoegde waarde zijn binnen jouw expertise.
  • Thuiswerken
    De mogelijkheid tot deel thuiswerken. 20% van je arbeidsduur mag je gewoon thuiswerken.
  • Doorgroeimogelijkheden
    Wij zijn een organisatie die continu aan het groeien is. Wil jij dat ook?
  • Extra activiteiten
    Leuke uitjes zoals een internationaal voetbaltoernooi, (kerst)borrels en andere leuke feestjes.

Wij zijn
Hansa-Flex

Hansa-flex nederland is marktleider op het gebied van hydraulische componenten.

Onze machines en diensten van topkwaliteit houden de wereld van de logistiek in beweging! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Elst (Gelderland), maar onze serviceorganisatie biedt onze klanten een landelijk dekkend netwerk van gekwalificeerde monteurs door heel Nederland.

Interesse?

Stuur dan je CV en we nemen contact met je op. Wil je meer informatie? Bel onze HR afdeling of Business Support Manager Thon van Houwelingen. We spreken graag eens met je af, om kennis te maken!